Листи Діду Морозу

Листи Діду Морозу
Здрастуй, Дідусю Морозе!

Мене звуть Артем Г. Мені 7 років. Я навчаюся в 2-В класі. Оцінки мої хороші. За два роки я навчився читати та писати. А також, у мене з’явилося багато друзів. Цілий рік я вів себе добре, допомагав батькам, вчив усі уроки і майже не балувався.

У цей Новий рік мені б дуже хотілося отримати від тебе в подарунок сенсорний телефон або ролики.  Заздалегідь спасибі за твоє добре серце.

Вітаю тебе зі святом. Бажаю тобі жити довго - довго і не хворіти.

З повагою до тебе Артем Г. 


Доброго дня, Дідусю Морозе!

Пише тобі  Влад Н., учень 2-В класу.

Любий Дідусю, виконай, будь ласка, деякі мої побажання. Дуже хочу, щоб настав мир в Україні, щоб всі діти на Землі були живі і здорові. Я хочу, щоб на Новий рік було багато снігу і мені подарували великий набір лего «Зоряні війни»

Вітаю тебе з Новим роком! Бажаю міцного здоров’я. Запрошую в гості.

Щиро дякую.

До побачення.

Дорогий Діду Морозе!

Пише тобі учениця 2-В класу Вікторія Б.. Спасибі тобі за подарунки, які ти дарував у минулі роки. Вони завжди приносили мені радість. Цього разу подаруй, будь ласка, те, що ти вважаєш за потрібне і корисним буде для мене, що я заслужила.

Заздалегідь вітаю тебе з наступаючим Новим 2016 роком. Бажаю тобі щастя і величезного здоров'я. Велике тобі спасибі за твої добрі справи.

З повагою Вікторія.



Добрий день, Діду Морозе!

Мене звати  Дар’я Г., 7 років. Я  навчаюся в 2-В класі. Маю багато друзів та рідних, яких дуже люблю та ціную. У цьому році я навчилася їздити на велосипеді. Тепер планую спробувати кататися на роликах. Та головною моєю мрією є закінчення війни в  Україні. Щоб в усьому світі панував мир.

Любий Дідусю, подаруй мені, будь ласка, ролики.

Бажаю тобі, Дідусю, здоров'я, здійснення мрій, веселих та мирних  свят.

З наступаючим Новим 2016 роком!


Привіт, Діду Морозе!

Мене звати Вадим. І мені сім років. Я ходжу у другий клас. За два роки я навчився читати, писати та рахувати. Також за цей час у мене було стільки добрих справ, що й не перерахувати. А головний гарний вчинок – все літо я допомагав бабусі з дідусем по господарству.

Я мрію про те, щоб в Україні був мир, всі були здорові і веселі.

Подаруй мені те, будь ласка, що ти вважаєш за потрібне, але від телефону не відмовився б.

Бажаю тобі здоров'я та самого найкращого.

З повагою до тебе Вадим.


Добрий день, Діду Морозе!

Я, Ілля Г.. Мені вісім років. Я навчаюся в 2-В класі. У мене справи йдуть добре. Завдяки моїй прекрасній вчительці Світлані Петрівні я дуже багато чого навчився.

Я мрію, щоб мої батьки були завжди здоровими і щасливим. А в Україні запанував мир. В подарунок під ялинку мені хочеться лего «Ніндзяго» і лего «Марвел»

Дай, Боженько, Діду  Морозе,  тобі здоров'я і сили.

З повагою Ілля. 



Звідси ви зможете перейти на головну сторінку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Кількість переглядів сторінок

Зараз на блозі

Гостям завжди рада!

Прихильники